08:40 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک رفاه

پیش بینی بازار سهام بعداز انتخابات آمریکا / اصلاح قیمت ۵۰ درصدی ۵۰۰ شرکت
نماد برتر- کارگزار بورس با اعلام اصلاح قیمت ۳۰ تا ۵۰ درصدی ۵۰۰ شرکت در سه ماه ، اثر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر بازار سهام را ناچیز پیش بینی کرد.
واکنش یکی از ۱۷بانک تحریمی با اعلام پیگیری حقوقی از مراجع بین‌المللی
نماد برتر- بانک رفاه کارگران یکی از ۱۷ بانک تحریم شده توسط آمریکا از پیگیری شکایت در مراجع حقوقی بین‌المللی بایت اقدام غیر قانونی خبر داد .
روند مثبت بورس تا پایان سال/ اکنون زمان خرید پلکانی است
نماد برتر- دورنمای بازار سرمایه ایران برای ۶ ماهه دوم سال ۹۹ را می توان با محوریت اثر تورم بر بازار سرمایه، گسیل نقدینگی سرشار به این بازار، اراده حاکمیت در صیانت از بازار سهام و همچنین احتمال ادامه روند افزایشی نرخ ارز، مثبت ارزیابی کرد.
سازوکار خانه‌دار شدن کارگران و کارمندان
نماد برتر- یک کارشناس حوزه کار احیای تعاونی های مسکن کارگری و کارمندی را بهترین ساز و کار برای خانه دار شدن دانست و گفت: اگر زمین رایگان در اختیار تعاونی ها قرار گیرد مسکن با قیمت تمام شده پایین تری ساخته و به کارگران و کارمندان واگذار می شود.
طرح واگذاری سهام مازاد بانک رفاه اصلاح می شود
نماد برتر- نمایندگان مردم در خانه ملت با اصلاح طرح مربوط به واگذاری سهام مازاد بانک رفاه کارگران موافقت کردند.
سازمان تامین اجتماعی موظف به فروش سهام بیش از ۳۳ درصد بانک رفاه شد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون جهش تولید مجلس گفت : سازمان تامین اجتماعی مکلف شد حداکثر تا ۱۸ ماه آینده سهام بیش از ۳۳ درصد بانک رفاه را واگذار کند.
بررسی استثنا بانک دولتی از سقف مجاز تملک سهام بانک‌ها و گزارش اصل ۴۴
نماد برتر- طرح مستثنی شدن بانک رفاه از سقف مجاز تملک سهام بانک‌های تجاری غیردولتی و گزارش وزیر اقتصاد از اجرای قانون اصل ۴۴ در مجلس بررسی می شود.
عرضه‌های اولیه « شستا » ادامه دارد/ پالایش ستاره خلیج فرابورسی میشود
نماد برتر- مدیرعامل سرمایه گذاری تامین اجتماعی از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تداوم عرضه‌های اولیه شستا در سال ۹۹ خبر داد. بورس تهران نیز تازه ترین اقدامات پذیرش سهام جدید را اعلام کرد.
تکمیل متروی تهران در ایستگاه بازار سرمایه
نماد برتر- خطوط ۳،۶،۷ متروی تهران و سامانه اتوبوسرانی شهر تهران با انتشار اوراق مشارکت به مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریالی تکمیل می شوند.
انتشار اوراق مشارکت برای تکمیل خطوط متروی تهران
نماد برتر- اوراق مشارکت برای تکمیل خطوط سه، هفت و شش متروی تهران و سامانه اتوبوسرانی شهر تهران به مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریال منتشر می‌شود.
حل مشکل انتشار اوراق مشارکت مترو و اتوبوس با تلاشهای بامدادی معاون شهردار
نماد برتر- رئیس شورای شهر تهران ضمن تشکر از شهردار و معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کردکه مجوز صدور انتشار اوراق مشارکت صادر شده است.
تو بورس نیستی؟
نماد برتر- این روزها با هر کسی که هم صحبت می شوی بعد از حرف قیمت نان و تخم‌مرغ و گرانی دلار و خانه و ماشین می رود سراغ یک بحث تکراری و با احتیاط می پرسد: "راستی تو بورس نیستی؟" و جواب تو می تواند سرنوشت بحث را به دو سو بکشاند. بگویی هستم می‌خواهد سوال پیچت کند که چند سال است و چقدر سود کرده ای و چه کار می کنی و بگویی نه هم می‌خواهد متقاعدت کند که وارد شوی و سود کنی و پول روی پول بگذاری...
آرزوی ۲۸ ساله جامعه کارگری برآورده شد...
نماد برتر- راه‌اندازی سامانه جامع روابط کار، تعیین سقف زمانی انعقاد قراردادهای موقت کار،‌تصویب سند ملی کار شایسته و امضای تفاهم نامه ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران از مهمترین اقدامات وزارت کار در سال گذشته بود.
منتظر تخصیص بودجه بخش تعاون هستیم
پایگاه خبری راد: معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از افزایش ۱۱ برابری بودجه بخش تعاون خبر داد و گفت: با دستور وزیر کار منابع صندوق‌های زیرمجموعه وزارت کار از جمله شستا و صندوق بیمه روستاییان جهت افزایش خدمات دهی در بانک‌های توسعه تعاون و رفاه کارگران سپرده‌گذاری می‌شود.
جزئیات تخصیص وام ۲.۵ میلیون تومانی به خودروها
پایگاه خبری راد: یکی از سیاست‌های دولت طی سال‌های گذشته دوگانه سوز کردن خودروها بوده که برای این مهم نیز اقدامات متعددی انجام شد. اخیرا مدیر سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اختصاص وام ۲.۵ میلیون تومانی به متقاضیان خبر داد.